Taxe înregistrare

Înregistrare

Modalitățile de plată sunt următoarele:

  • On-line cu cardul
  • Transfer bancar

Taxa de participare la Conferință include:

  • Participarea la prezentările științifice din datele de 25 și 26 aprilie 2025.
  • Participarea la cursurile pre-Conferință din data de 24 aprilie 2025, doar în baza pre-înregistrării și achitării taxei de curs.
  • Acces în zona expozițională
  • Materialele Conferinței (ecuson nominal, geantă, carte de program)
  • Participarea la Cocktail-ul de Deschidere (doar în cazul în care opțiunea de participare este bifată la momentul înscrierii)
  • Participarea la Pauzele de cafea și pauzele de prânz
  • Certificatul de participare

Mențiuni:

* Membrii SRUMB sunt considerați participanții care au achitat cotizația de membru pentru anul 2025. În vederea înscrierii cu taxă redusă aceștia vor trebui să încarce în sistem odată cu înregistrarea dovada prin care să ateste acest statut.

*Informații privind achitarea cotizației de membru al SRUMB pot fi consultate la acest link: https://srumb.ro/

* Studenții, medicii rezidenți și medicii pensionari vor trebui să încarce în sistem odată cu înregistrarea dovada prin care să ateste acest statut (carnet / adeverință/cupon)

*Opțiunea privind participarea la Cocktail-ul de Deschidere trebuie exprimată in momentul înregistrării. În caz contrar participantul nu va avea acces.

* În cazul achitării prin transfer bancar vă rugăm să specificați: numărul facturii proforme, Numele și Prenumele persoanei pentru care este achitată taxă.

* Valoarea taxei de participare la eveniment este cea din momentul achitării, conform deadline–urilor din tabelul de mai sus.

Anularea înregistrării/restituirea taxei achitate:

Solicitările de anulare a înregistrării și de restituire a taxei de participare se vor trimite obligatoriu pe adresa oficială a conferinței srumb@medevents.ro

Politica privind anularea înregistrării și restituirea taxei de participare poate fi accesată la acest link: https://medevents.ro/ro/terms-and-conditions/

Informații utile privind eliberarea certificatelor de participare:

* În vederea obținerii creditelor EMC vor fi depuse documentele necesare la Colegiul Medicilor din România sau la alte instituții profesionale care realizează managementul activităților de educație medicală continuă (EMC).

* Certificatul de participare cu credite EMC va fi emis online doar participanților care sunt prezenți la eveniment și care întrunesc condițiile prevăzute în Decizia Consiliului Național al Colegiului Medicilor din România nr. 12 din 29 iunie 2018 publicată în Monitorul Oficial nr. 683 / 6 august 2018

* În vederea eliberării certificatului de participare cu credite EMC participanții vor trebui să completeze formularul de feedback în termen de cel mult 25 de zile de la încheierea evenimentului. După aceasta perioadă organizatorii vor trimite raportul și lista de participanți instituțiilor furnizoare de credite EMC. Completarea formularului de feedback va fi realizată în contul personal care poate fi accesat la acest link: https://online.medevents.ro/account/login

* După expirarea celor 25 de zile formularul de feedback nu va mai fi disponibil. După această dată NU se vor mai elibera certificate cu credite EMC.